Post by diatorihensanc on Mar 17, 2022 2:38:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Party ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Party IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekoder til mange ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Merge Party 2022 version ▞▞▞
Det er meget nemt at løbe tør for plads på grund af lille produktion af varer og lange kølige tider.
Merge Party Puzzle bqqs
Jeg kan godt lide spillet, men du skal vente længe, indtil den genstand, du har brug for, er kølet ned
Elsker det❤
Tager for lang tid for varer at genoplade. Plastkasse tager 2 timer at genoplade, når du mister prøven i spillet....!
Merge Party Puzzel xyox
Jeg venter på nye parter
Virkelig sjovt, afslappende spil. Kan ikke vente på flere parter at komme snart.
Jeg kan godt lide 👍🏻🙂🙂🙂🙂🙂
God kamp
Amnesia: Game Melarikan Diri Petualangan bgxt
Fantastisk spil, men venter på flere fester at opfylde.
Disse karakterer kan virkelig gøre dig vred, på grund af hvor forfærdelige mennesker de er. Og også betalingsmuren er meget tydelig i dette spil.
Det er ret vanedannende, selvom nogle ting tager op til 5 timer at genoplade.
Jeg er afhængig!!
Jeg kan godt lide spillet, og jeg gennemførte fester, men efter det er ingen party show at dekorere. Jeg venter få dage for opdateringer, men det var spild, hvorfor jeg slettet spillet
Et af de bedre fusionsspil, jeg har spillet endnu. Desværre blev jeg fanget op til det punkt, der ikke er flere fester, men det er ikke en banke mod spillet. Det er forfriskende at føle, at jeg har gjort fremskridt, snarere end jeg slettes mod ingenting. Spillet giver en generøs mængde spilletid, og jeg løb ind i et overskud af energi. Ingen annoncer midt i at spille i modsætning til andre spil. Jeg vil gerne give et 5 stjernet, men holder ud for mere indhold.
Mangfoldighed, når det er bedst. Jeg var meget chokeret og begejstret, da jeg så karaktererne i spillet
FOR MEGET VENTE!!!!! Du kan ikke engang helt bruge din første batch af energi. De giver dig ekstra, men den sidder bare og venter og venter og venter og venter og venter og venter og venter og venter og venter og venter...............
Jeg kan godt lide spillet, men forsinkelsen er forfærdelig. Du skal vente på, at genstandene indlæses på brættet alt for længe, og du kan kun få 1 måske 2 ad gangen. Det begyndte med at fungere fint, men ikke så meget nu. Skal nok slette den.
Færdig
Meget godt spil: men jeg venter, og hvornår vil festens arrangementer komme?
Merge Party પઝલ bhw
Sjovt
Det er okay
Lag bliver så slemt, at det begynder at blive umuligt at spille 😩
Fantastisk historie, dog ikke særlig lang... har brug for flere historier til den for at holde den i gang
Du skal seriøst fikse denne gsme.. der er kun tre parter, og jeg gennemførte dem alle, og spillet halter virkelig til det punkt, at det ikke længere er sjovt at spille.. så jeg afinstallerer det bare.
Opladningstiden tager alt for lang tid. 2-6 timer??? Virkelig??? for at alt skal genoplades, kommer du kun til at spille en eller to gange om dagen, så det er meget nemt at miste interessen. Også mønter er bogstaveligt talt ubrugelige. Jeg har kigget overalt efter, hvor man kan bruge mønter...men der er ingenting.
Jeg kan godt lide spillet, men jeg vil ikke vente på, at folk skal snakke
Jeg ønsker, at spillekortet og teksten var større, fordi det er svært at se, men det er en unik tage på et fusionsspil, og historien er ikke overdrevent lang og interessant, så jeg vil ikke bare springe igennem det.
Ventetiden på dette er så dårlig😬😬😬! 5 timer er for meget.
Ligesom spillet ikke rigtig opmærksom på historien. Men jeg vil gerne være i stand til at spille spillet uden at det ligger så meget, da jeg først downloadede spillet, var det ikke lagging, men nu er det. Og det er ikke min telefon eller internet, fordi jeg spiller andre spil, og de gør det ikke
Jeg elsker forskellige flettespil.
Er ikke godt for mig
Der er ingen tilpasning til noget. Grundlæggende fusionsspil.
Jeg elsker dette spil meget. Men lag, mens du klikker på Ny vare, vises. Venligst reparér denne fejl. tak skal du have.
Icky karakterer ødelægger spillet. Pramme ind i et hjem og tage dekorationer ned, som manden har lavet til hans kone? Ulækkert. Hvad er der galt, hvis de er grundlæggende? Hader denne karakter og historie
Fik brugt også at trykke på spilartiklerne op til 3 gange for at få de ting på tavlen. Jeg kan godt lide layoutet øverst, der viser dig, hvilke varer du har brug for for at få. Den eneste ulempe er google fusion spil som denne er i øjeblikket for online spillere 😠 og jeg spiller kun offline spil 😃 kun for nylig spillet en af dine offline Tarle Garden Access Games Travel Town, dårligt designet tertorial design og intetsigende farver. Hvor dette spil som meget lyse farver, som jeg foretrækker, når jeg spiller dit spil 😃
Er en masse Dekorationer, som jeg elsker meget.
Jeg har gennemført den 4. part, og den fortæller mig, at der ikke er nogen nye partier? Jeg ved, at det ikke er slutningen på spillet. Jeg er på niveau 27.
Fantastisk tidspilder fantastisk grafik
Generator er forfærdelig. Klik 8 gange og log ud, fordi generatoren er ved at køle ned. Lol farvel
Samlet er godt, men det eneste, når jeg trykker på for at producere vare, var det lagging. Nu ventede jeg på opdatering
Enestående
Ligesom spillet, men ventet i løbet af en måned for ny lev kun 3 klar til at slette
Meget laggy
Anderledes end andre spil
Flot kamp. Sjovt at spille.
Merge Party Tankenötter xhd
Det har ikke nok fester på det.
Meget godt spil langsomt i starten